Вудочка, на яку можна ловити інвесторів або вміння успішно і дорого “продавати повітря” – так цікаво та неординарно сьогодні презентували моделі брендування міста-курорту Трускавець.

Сьогодні в народному домі Трускавецької міської ради відбулись презентації декілької моделей брендингу міста та їх обговорення. На захід запрошувались представники санаторно-курортних закладів міста, адже для успішного просування бренду міста необхідна співпраця всіх, однак підприємців, на жаль, було надто мало.

Дві презентації були представлені учасникам без присутності їх авторів. Пропозиції львівських компаній, що просувала бренд Львова, презентував присутнім керівник інформаційно-курортного центру Олександр Боднар. Розповів про етапи роботи, про головні питання, на які звертають увагу при створенні та просуванні бренду міста. Однак автори проектів запросили за них непідйомні для міста ціни: від 6 тисяч доларів ще на етапі теоретичного обгрунтування моделі та напрямку розвитку бренду. Загалом, повний комплект брендування обійшовся б місту приблизно в 80 тисяч доларів.

13493672_1128347200564851_788071460_o

Єдині, хто особисто приїхав та представив присутнім свій приблизний варіант брендингу були Інна Силантьєва, директор Фонду підтримки молодіжного та олімпійського плавання (дружина депутата Дениса Силантьєва), політичний консультант та Вілена Воронова, засновниця та генеральний директор Міжнародного бренд-консалтингового агентства повного циклу «BRENDING AND CONSULTING VVV».

Воронова розповіла про розробки в брендуванні міст, якими вона займається вже багато років та наголосила, що кожне місто є індивідуальним та неповторним, тож до кожного має бути окремий підхід. “Природа вже сама окреслила вам напрямок руху, подарувавши джерела лікувальних вод. Головний ваш інвестор – турист, який їде лікуватись та відпочивати. Він не їде дивитися ваш брендбук, він має відчувати атмосферу.” – зазначила Воронова.

Вартість повного комплекту брендування міста “під ключ” становитиме до 10 тисяч доларів. Він включає вивчення та аналіз існуючих напрацювань в цій сфері, створення промо-ролику міста, розробка сайту, створення своєрідної атмосфери міста, притаманної виключно йому (новий стиль, шрифт, кольори вказівників, табличок, карт) та багато іншого. Гості запропонували – трускавчани залишились роздумувати. А так як власників санаторно-курортних закладів міста, яких хочуть підключити до розробки та просування бренду міста, було дуже мало, то вирішити будь-що було важко.

З підприємців наразі виступив лише Сергій Розора, який обіцяв вкласти в проект брендування свою тисячу доларів, решта – питання за іншими підприємцями та міською радою, адже в розвитку міста як курорту мають бути зацікавлені всі без винятку. “Я готовий вкладати в розвиток міста, я це роблю постійно і інші теж мали б це робити” – наголосив Розора. Також він згадав про гасло “Трускавець – місто здоров’я” та щоденну зарядку, яку він проводить на площі. “Якщо ми місто здоров’я – ми маємо рухатись в цьому напрямку, розвивати спортивні заняття, пропагувати здоровий спосіб життя”.

Руслан Цехмейстер питав у гостей поради відносто того, як чинити в тому випадку, коли в громаді панує постійна розділеність, коли люди не можуть рухатись всі в одному напрямку, одні – хочуть робити щось добре, а інші – навпаки, вставляють палки в колеса та повертають все на негатив. Вілена Воронова зазначила, що це важлива складова, якої однак досягти дуже важко. “Звісно ж хочеться, щоб всі рухались в одному напрямку, діяли в унісон. Тоді й результат помітний набагато швидше. Але, частіше буває так, що хтось має брати на себе відповідальність, бути рушієм змін, а інші просто з часом вливаються в спільний потік та рухаються з усіма в одному напрямку”.

З пропозиції міського голови Андрія Кульчинського, представників курортних закладів міста зберуть ще раз, вже коли автори проекту брендування представлять декілька варіантів просування бренду міста. “В нас буде можливість обговорити декілька варіантів, визначити в якому напрямку ми йдемо, вибрати щось одне, що найбільше підходитиме саме нам” – зазначив Андрій Кульчинський. При цьому мер, як і автори проекту, зазначили, що ніхто не збирається відмовлятись від попередніх напрацювань, від того, що місто має вже зараз.

Ніна ФЕДЬКО, фото – Трускавецька міська рада

Facebook Comments
About Author: Fedko Nina