Відбулась бюджетна комісія Трускавецької міської ради, – депутати розглянули питання щодо виділення коштів на промоцію курорту. Промоційна програма розрахована на 2017 рік і вартуватиме місту 360 тисяч гривень, однак більшість рекламних заходів буде проведено до святкування ювілею курорту.

На сьогоднішнє засідання комісії з питань бюджету прийшло чимало депутатів. Зібрались, щоб обговорити питання промоції курорту та виділення на це коштів з міської казни. Нагадаю, раніше, при розробленні програми святкування ювілею курорту, на промоцію було закладено близько 360 тисяч гривень. Однак, при скорочення видатків на святкування з 3 млн до 1 мільйона 600 тисяч, пункт з питаннями промоції був виключений з загальної програми.

А так як без рекламної діяльності та промоційних заходів місту не обійтись, депутати зараз розглядають затвердження видатків на це окремим рішенням. Проект рішення звучить як затвердження заходів промоції на 2017 рік, однак кошти виділені на рекламну діяльність освоюватимуться в більшій мірі саме до дня міста.

Зокрема мова йшла про рекламні ролики на радіо, промоційні – на телеканалах загальноукраїнського масштабу, публікації в провідних всеукраїнських виданнях та чимало іншого роду реклами. Управління розвитку міста планує залучити якомога більше людей на святкування ювілею курорту та відійти від стереотипних тверджень, начебто Трускавець відвідують лише старші люди та люди з захворюваннями шлунково-кишкового тракту.

“Так, багато людей справді їдуть до нас на лікування, так як ми бальнеологічний курорт. Але ми можемо запропонувати насичену програму, яка буде цікавою для молоді, для сімейного відпочинку. Програма заходів на святкування ювілею курорту містить в собі цікаві концерти, шоу-програми, які будуть цікаві молоді. До того ж ми плануємо розвивати інфраструктуру для сімейного відпочинку. Ми виділили кошти на святкування ювілею, але не виділили на те, щоб розповісти всім про це святкування, тому це просто абсурд. Без промоції від проведених заходів не буде очікуваного ефекту, тому потрібно активно й голосно заявляти про себе на всю країну, про те, що відбуватиметься в нас і цим приваблювати ще більше потенційних гостей” – наголосила начальник управління розвитку ТМР Наталія Скибак.

Натомість депутати, присутні на комісії, мали до промоційної програми ряд зауважень. Дехто висловлювався з приводу відсутності чіткого розподілу, – коли, на що та в якому розмірі витрачатимуться кошти. А депутат Руслан Цехмейстер виступив проти пропонованих рекламних заходів на радіостанціях та телеканалах. “Це трохи застарілі методи реклами. Так, радіо можуть слухати, але його послухають і забудуть. Куди дієвіше було б запросити до міста популярних блогерів, які зняли б тут відеоролики і виклали на своїх блогах. В ютубі вони будуть вічно і люди зможуть їх дивитися і передивлятися безліч разів” – пропонував Руслан Цехмейстер.

Цілком можливо, що телеканалом, на якому розміщуватимуть промоційні ролики буде 24 канал. Серед радіостанцій пропоновано “Kiss FM”. Однак, це наразі – пропозиції.  Наразі управління розвитку міста зібрало інформацію з кількох радіостанцій і телеканалів, пропозиції яких вивчають та розглядають можливості співпраці з ними. Однак, за словами Наталії Скибак, рішення відносно цього не поспішають ухвалювати самостійно ” Ми плануємо зібрати маркетологів з провідних санаторіїв та готельних комплексів міста, представити їм пропозиції та вислухати їхні поради відносно кращих варіантів реклами для міста і тоді прийняти найоптимальніше рішення” – зазначила очільник управління розвитку ТМР.

Після ряду запитань від депутатів та доволі тривалого обговорення, питання проголосували. На черзі – сесія і після остаточного прийняття рішення, промоційні заходи стартуватимуть повноцінною рекламною кампанією на загальноукраїнському рівні, щоб привабити якомога більше гостей завітати до міста-курорту в святкові для нього дні.

Ніна ФЕДЬКО

Facebook Comments
Tags:
About Author: Fedko Nina