У Трускавці за останній відрізок часу помітно збільшується число вдалих проектів гастрономічних закладів. Не виняток усім відома мережа «LOKAL», що нещодавно відкрила у курортному місті вже два заклади, такі як: «Львівська майстерня шоколаду»  та «П’яна вишня». Що стосується останнього, то за зовсім короткий час свого існування, той вже встиг отримати масу скарг на незадоволень з приводу своєї реклами,  неприйнятної  вивіски, що розміщена на вході до бару.

Мова йде про зображення дівчини, яка промовляє  щось на кшталт «… Вона не відмовить». Справжнісіньку бурю емоцій підняли незадоволені трускавчани, які вважають такий хід від підприємства примітивним та вульгарним. І як на мене, з цією думкою  важко не погодитись. Адже саме такі дрібниці складають загальне враження про місто,і ,відверто кажучи, не зовсім близьке до основної мети відвідин Трускавця. Люди запевняють, що до Трускавця багато туристів із-за кордону приїжджає саме для  відпочинку, а не оздоровлення, і саме такі реклами, ще більше підкреслюють їхні очікування.

«Цей непристойний банер висить поряд і складається враження, що відкрили “бордель”! На мою думку і не тільки мою у нашому курортному містечку такого бути не повинно. Чому? Тому, що це ображає честь та гідність українських жінок! Досить у вульгарний спосіб власники цього закладу хочуть затягнути клієнтів до себе. Невже не вистачає креативності, щоб зробити свою рекламу дієвою? Найлегше повісити банер з неясним змістом і таким ж натяком», – висловився на своїй сторінці у Фейсбук депутат міської ради Руслан Цехмейстр.

Направду, дивно, що такий відомий заклад від мережі «LOKAL» використовує такі «дешеві трюки». Тим більше такі, що в певному розумінні ображають честь жінок. Кожен має суб’єктивну думку стосовно такої реклами, але усі без винятку погоджуються з тим, що за такі самовільні дії підприємець повинен відповідати перед владою міста, тим паче, перш ніж відтворювати в натурі такі незрозумілі  ідеї – дійти до погодження питання з органами міської влади.

Є надія, що кожен підприємець у своїх планах турбуватиметься не лише про свої інтереси, а й про інтереси міста задля правильної промоції міста-курорту. Може й справді, як радять трускавчани, краще посадити біля бару вишню, що, погодьтесь, стане найкращою прикрасою закладу.

Наталія БЕГІН

Facebook Comments
Tags:
About Author: Fedko Nina