Промоція – це комплекс заходів і засобів, за допомогою яких громада має можливість спрямовувати інформацію про себе, про свою діяльність та потреби на різні рівні сприйняття та споживача цієї інформації. Іншими словами, завдяки промоції будь-яку територіальну громаду може почути кожен, починаючи від самих мешканців, закінчуючи іноземними інвесторами та туристами.

Місцевий розвиток є багатогранним процесом, складним та інтегральним. І одним із способів підтримки місцевого розвитку є саме промоція регіону, міста чи села. «Займатися промоцією» означає активізувати економічний розвиток для зростання економіки, залучення нових інвестицій, припливу відвідувачів, інвесторів і туристів, тощо.

Офіційно, промоція – це продумані, сплановані та довготривалі дії, метою яких є створення та підтримка взаємного порозуміння – діалогу між членами групи та діалогу між цією групою та її оточенням; промоція опирається на передачу виключно позитивної інформації. Промоція, або так звана комунікаційна політика, або організація комунікації з ринком, є невід’ємною частиною маркетингової стратегії будь-якої організації, і територіальна громада не є виключенням.

Цікавим є погляд на промоцію з боку органу місцевого самоврядування: хочеш бути успішним у цьому напрямку – мисли як бізнесмен; уяви, що твоя територіальна громада – це продукт, який треба успішно продавати.

Те, що органи самоврядування вважають свої цілі та напрямки роботи правильними та ефективними, що територіальна громада є привабливою для туриста чи інвестора, це зовсім не означає, що так думають інші. І ось тут промоція спрацьовує у напрямку переконання усіх інших у цьому. Громада зможе отримати те, чого потребує: інвестиції, прибутки, і як наслідок – значний розвиток, але спочатку, знову наголосимо на цьому, інвестори та туристи повинні про неї дізнатися.

Промувати своє село чи містечко, значить мислити, відчувати і діяти як продавець продукту. Найважливіше питання, що постає в першу чергу, що може в цьому селі чи містечку зацікавити цільову групу (інвестора чи туриста) шляхом використання промоційних інструментів.

У світлі зростання конкуренції між громадами у боротьбі за представника цільової групи, все більше територій змушені використовувати інструменти промоції. Так живе Європа, так живе увесь світ…

Тому хочеться, щоб і Трускавець почав рухатись у напрямку реальної промоції міста, розвивав спортивно-оздоровчу, розважальну інфраструктуру та втілював заходи, які робитимуть мусто комфортнішим для місцевого населення та водночас привабливішим для потенційних інвесторів.

Роман Матис

Facebook Comments
Tags:
About Author: Fedko Nina