Трускавець заполонили реклами політичних партій та кандидатів на посаду міського голови. Зусібіч вздовж вулиць стоїть безліч політичних бігбордів. Їх оновлюють, знову переклеюють, намагаючись переплюнути один одного в якості та кількості. І викидають на це немалі гроші.

Оскільки тема вдалості політичних лозунгів та рекламних бордів є сьогодні доволі обговорюваною в місті, ми вирішили зробити свій огляд бігбордів політиків-кандидатів.

Одним із найімовірніших кандидатів на посаду міського голови міста сьогодні вважають Андрія Кульчинського. Його бігбоди красуються по цілому місту. Але особливою оригінальністю не відзначаються. Кольори стандартні, партійні. Зелений колір «Самопоміч» використала вдало, адже він позитивно впливає на свідомість людей. Однак фрази використані в рекламі занадто банальні. Це просто констатація існуючого факту і переливання з пустого в порожнє. Фото кандидата також використане дуже невдало: обличчя виглядає неприродно «восковим», ще й голову йому обрізали.

Screenshot_5

Іншим претендентом на посаду мера є Ігор Кісак. Ним використані більш вдалі фрази, однак дизайн реклами розроблений настільки непродумано, що борди виявились просто нечитабельними. Здалеку це виглядає, як «Я Трускавець», адже слово люблю написали білим кольором. Фотографії у нього виглядають більш вдалими і, якщо порівнювати з попередніми бігбордами пана Ігоря, які викликали в інтернеті хвилю насмішок та комедійних репостів, ця реклама є значно вдалішою.

Screenshot_7

Діючий міський голова Руслан Козир натомість хотів похвалитись відремонтованою вулицею Шевченка, однак чи то через помилку при друку, чи то через «мегакрутий» дизайнерський хід її на борді практично не видно. Зате видно «Майстерню шоколаду» та «яйця долі», як називають місцеві жителі кулі перед «Міротелем». Самого Козира виставили настільки статним та великим, що його рекламу вже неофіційно назвали «Гулівер на шоколадній фабриці». Що ж до фрази «Реальні справи» – то ці справи оцінювати виборцям під час голосування.

Screenshot_6

Що стосується партій, то вони також не надто вирізняються оригінальністю та головне правдивістю. Кожен використовує стандартні політичні технології задля піару та реклами. В рекламі «Самопомочі», використані надто банальні фрази. Складається враження, що цей месидж адресують якомусь «особливо обдарованому» прошарку населення, який здатен зрозуміти лише деякі прості вислови. «Будь собою», «Обирай свідомо», «місто чекає розвитку». Це – те, що зрозуміло кожному. Навряд чи люди хочуть, щоб їм в черговий раз нагадували про те, що вони знають. Хоча зрозуміти хід думок політтехнологів та піарників можна. Адже, в разі, якщо обранці не виправдають довіру виборців, то їм і відповідати не потрібно буде. Мовляв, нічого такого не обіцяли, ніякої конкретики не писали…

Screenshot_12

Інші політичні партії також буквально сиплють по місту «перли» своєї красномовності. Зокрема «Солідарність» Петра Порошенка розвішує по місту стандартні лозунги з номерами гарячої лінії, які приймають повідомлення громадян про вимагання в них хабарів, розповсюджують лозунги «Стоп – корупція!» та закликають до спільної перемоги. До цього в рекламах ще й помилки трапляються, адже там пише «переможИмо».

Screenshot_10

Та найкумедніше читати борди «Укропу», на яких вони намагаються висвітлити «10 вимог патріотів». Тут можна побачити такі речі «Перемоги – а не паради!», «Тарифи має встановлювати громада». Дивні вислови, які є звичайним окозамилюванням. Тарифи мають встановлювати спеціалісти, які розуміються на цьому. Кожен тверезомислячий громадянин це розуміє, однак автори цієї реклами хочуть «купити» людей пустими обіцянками. До того ж, існує великий сумнів щодо того, що «Укроп» встигне висвітлити всі свої десять вимог, зважаючи на те, що до виборів залишилось грубо кажучи два тижні, а на бордах місцями досі висять друга та третя вимоги.

Screenshot_11

Добряче потішили автори бігборду від «Народного контролю», які розмістили свого кандидата на пост голови міста прямо навпроти міської ради. Фраза «Змусимо владу працювати чесно!» розміщена просто навпроти вікон ради. А першим, що бачить міський голова Трускавця Руслан Козир є обличчя Святослава Грабовського. Зважаючи на активну громадську діяльність останнього та відверту неприязнь, з якою останнім часом до нього ставиться пан Козир, то жалюзі на вікнах міської ради відкривають напевно рідко.

Screenshot_9

Надмірну самовпевненість проявив і сьогоднішній депутат облради Олександр Чебаненко, написавши на борді слова «Що міг – те й зробив. Зроблю ще більше. Знаю як, маю досвід» Люди дивуються, журналісти в замішанні – що ж за такі видатні заслуги числяться за цим чоловіком? Може ми щось пропустили?.. Однак багатьом від цих слів просто смішно.

Screenshot_8

Одним словом місто просто кишить рекламами політичного характеру. Політики знову і знову піарять себе перед виборами. Однак, кожному виборцю варто бути дуже уважним, читаючи весь цей рекламний потік. Адже іноді за вдалим вичищеним текстом ховаються старі обличчя корупціонерів та злодіїв. За когось краще скажуть його справи, ніж будь-які слова. А хтось взагалі майже не рекламується, бо не має на це коштів. Зате наполегливо працює на благо міста та громади. Тому варто пам’ятати золоте правило реклами «Чим більше реклами і чим вона дорожча, тим менш вартісним є рекламований продукт». Адже за красивою рекламою іноді може виявитись якийсь реальний непотріб.

Ніна ФЕДЬКО

Facebook Comments
About Author: Fedko Nina