У Дрогобичі працюють над брендуванням міста. Відсьогодні і впродовж наступного місяця триватиме голосування за трійку відібраних лозунгів, – слоган-переможець в подальшому буде використаний в туристичній промо-кампанії міста.

Робота над брендуванням міста Котермака триває вже більше року. Впродовж цього часу розроблялись варіанти лозунгів, – лаконічних фраз, які найкраще характеризують місто та його туристичну привабливість. Поміж кількома десятками поданих на розгляд лозунгів експертна комісія обрала трійку найкращих:

  1. Дрогобич – в ньому вся сіль.
  2. Дрогобич – півтора міста.
  3. Дрогобич – аліґанське місто.

  

Презентування обраних лозунгів відбулось сьогодні, 28 лютого, в міській раді Дрогобича, за участі влади міста, Туристично-інформаційного центру, ЗМІ та громадськості. Завітали на презентацію також гості зі Львова, – керівник Львівського центру туристичної інформації Олена Голишева та начальник управління туризму та курортів Львівської ОДА Наталія Табака.

“Надзвичайно важливим для брендування міста є розробка логотипу. Він повинен бути рухливим, щоб була можливість прив’язати його до будь-яких заходів. Маючи вдалий логотип, завжди можна до нього підв’язати слоган. І не один. Його можна змінювати час від часу, як це роблять відомі в туристичному плані європейські міста, як це робить скажімо Відень” – наголосила Олена Голишева.

Очільниця Львівського ТІЦу також зазначила, що при визначенні важливих складників бренду міста, повинен працювати трикутник – мешканці – влада- бізнес. Кожна складова цього трикутника відіграє важливу роль, так як у просуванні туристичного іміджу міста повинні бути зацікавлені усі.

“Ми розпочали роботу над брендуванням міста ще в 2016 році. Зібрали ідеї дрогобичан, як вони асоціюють своє місто. З-поміж усіх поданих варіантів, було вибрано три найоптимальніші: Дрогобич – в ньому вся сіль, Дрогобич – півтора міста та Дрогобич – аліґанське місто. Щодо цих слоганів було відзнято проморолики, які зараз презентуються на сайті dro.brand, щоб кожен міг проголосувати і вибрати той, який буде лозунгом нашого міста. Після того, як буде обраний слоган міста, відбудеться конкурс серед дизайнерів на розробку логотипа міста і вестиметься робота над розробкою повного брендбуку Дрогобича” – зазначив керівник Дрогобицького ТІЦ Ігор Чава.

Основне завдання майбутнього слогану та логотипу міста – збільшення туристичного потоку до Дрогобича та формування позитивного іміджу міста.

“Суть проекту надзвичайно проста. Дрогобичу потрібні нові робочі місця. Середня заробітня плата сьогодні не перевищує 150 євро. Потенційно кожен закордонний турист спокійно може залишити в нашому місті 10 євро в день. Щоб отримувати одне робоче місце, нам потрібно залучити 15 туристів, 100 робочих місць – 1, 5 тис. туристів, які будуть витрачати тут гроші і інвестувати їх в розвиток нашого міста. Бренд міста – потрібен нам, щоб зробити наше місто цікавішим та привабливішим у глобальному контексті” – наголосив один з учасників проекту, підприємець Олексій Малицький.

Голосування проходитиме на сайті dro-brand.com.ua, – “Ваша думка” до 1 квітня 2018 року. Відповідну опцію розмістять і на сайті Дрогобицької міської ради.

Проголосувати можна також відправивши СМС-повідомлення зі змістом “8294 номер відповіді” на номер 093 117 00 35.

“Голосувати можна як на сайті, так і за допомогою СМС-повідомлень. Обмежень щодо голосування немає, одна людина може проголосувати за декілька варіантів. Лише у випадку багаторазового голосування за один і той самий слоган з одного й того ж номеру телефону чи однієї IP-адреси – ці голоси можуть бути скасовані” – пояснила представник “Інституту Республіка” Олена Юркевич.

В голосуванні можуть взяти участь дрогобичани, мешканці інших міст та гості міста Котермака, яким небайдужий розвиток туристичного потенціалу Дрогобича.

Ніна ФЕДЬКО 

Facebook Comments
Tags:
About Author: Fedko Nina